کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» میزبان شهید هشت سال دفاع مقدس بود

کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» میزبان شهید هشت سال دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹
کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا»، میزبان شهید «الله یار زارع» از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی»، کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» میزبان شهید «الله یار زارع مویدی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا باید گرامی داشته شود چرا که شهدا مظهر امنیت پایدار کشور هستند، تاکید کرد: امروز مفتخر هستیم که از مقام شامخ شهدا قدردانی کنیم و مسجد «الرجا» شیراز مزین شده به پیکر مطهر این شهید اهل بیضاء بود که بعد از ۳۳ سال به وطن خود بازگشت و وداع با این شهید یا شهدای دیگر، برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر موثر است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز تاکید کرد: شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای گمنام مظهر ایستادگی، ایثار و مقاومت ملت هستند، شهدا باعث می‌ شوند که فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر منتقل شوند و جاذبه شهید باعث می شود که هر جا صدایی بلند شود که شهیدی آوردند، همه آنجا جمع شویم و این راه، راه عزت و استقلال است که باید ادامه دهیم.

پایان پیام/ 130