تجلیل از سادات توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ایام فاطمیه (س)

تجلیل از سادات توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ایام فاطمیه (س)

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹
رضازاده گفت: طی مراسمی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ایام فاطمیه (س) با اهدای ۲۶ کارت هدیه از سادات تجلیل شد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده» با اشاره به تکریم سادات در ایام فاطیمه (س) در کانون فرهنگی مسجد «نور» خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: روز 28 دی از ساعت 10 تا 12 طی مراسمی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با ارسال 26 کارت هدیه برای سادات از آنها تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: همچنین مسابقه حفظ 80 آیه قرآن در این کانون برگزار شد و به قید قرعه پنج کارت هدیه به برگزیدگان اهدا شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به سایر برنامه های به این مناسبت عنوان کرد: 30 گواهینامه پایان دوره سطح یک کتاب «آیات زندگی» با همکاری موسسه «بیت الاحزان» و میزبانی کانون فرهنگی مسجد «نور» و حمایت موسسه «شهید رضازاده» اهدا شد و با قرعه کشی میان 30 نفر به افرادی که کتاب سطح 2 را حفظ کرده بودند به پنج نفر کارت هدیه اهدا شد.

رضازاده ادامه داد: در حاشیه این برنامه با برپایی نمایشگاه «عفاف ریحانه» در کانون فرهنگی مسجد «نور»، انواع چادر و روسری، مقنعه و کیف در این نمایشگاه به معرض دید و فروش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» و «سه شنبه های تکریم» برگزار شد، اعلام کرد: اطعام ویژه 300 نفر که تعدادی به منازل ایتام و ارسال یک ون انواع لباس و تعدادی پتو برای کارتن خواب ها از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) بود.

رضازاده با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آیه ابرار و نیکان و آیه های پنج و هشت سوره «انسان» در شان حضرت فاطمه زهرا (س) که سه روز با آب افطار کردند و غذای خود را به یتیم و مسکین و اسیر بخشیدند، نازل شده است.

 

 

پایان پیام/ 664