ویژه برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان زنجان اعلام شد

ویژه برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان زنجان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های این ایام به صورت مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: ستاد عالی کانون های مساجد استان زنجان مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان است و در این راستا نشست های هماهنگی با دستگاه های ذی ربط اجرا شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به برخی برنامه های پیش بینی شده در کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب به صورت مجازی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اهداء ثواب آن به روح امام راحل و شهدای انقلاب در مراکز مجری طرح تلاوت نور، برگزاری مسابقه پیامکی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و شرکت اعضای کانون های مساجد در مراسم تکبیرگویی شب 22 بهمن بخشی از این برنامه ها است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش می شود برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد ذیل طرح ایران قوی اجرا شود، افزود: به همین منظور مسابقات کتابخوانی در قالب طرح شنبه های کتاب و دیدار با خانواده های شهدا در قالب سه شنبه های تکریم اجرا می شود.

 

وی به برپایی نمایشگاه های عکس شهدای انقلاب و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا محافل نقالی علوی در مساجد زنجان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های دهه فجر یادآور شد: تا حد امکان برنامه های این دهه در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

وی به طرح ملی ایران قوی و ثبت فعالیت کانون های مساجد استان زنجان در سامانه فهما اشاره کرد و گفت: در قرعه کشی اخیر بین کانون های فعال مساجد کشور از استان زنجان کانون فرهنگی و هنری معراج روستای قره بلاغ به عنوان کانون برگزیده انتخاب شد.

 

پایان پیام/ 73