نگاه ویژه کانون های کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی «ایران قوی»

نگاه ویژه کانون های کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی «ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی «ایران قوی» نسبت به سال های گذشته فعالیت های بهتر انجام داد و نگاه ویژه تری به این طرح داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» پیش از ظهر امروز (29 دی ماه) در نشست شورای اداری ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور برگزار شد، اظهار کرد: حوزه فرهنگ حوزه پویایی بوده و مسائل، مباحث و متغییرهایی حوزه فرهنگ را دچار چالش می کند که با گذر زمان پویا می شود و ضرورت دارد متناسب با شرایط روز فعالیت ها نیز تغییر پیدا کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه چندسالی در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بحث الکترونیکی شدن فعالیت ها با راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» انسجام بیشتری داشته و نگاه به کانون ها و عملکرد آنها رو به بهبود و رو به رشد قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: شاید در ابتدای این مسیر مشکلاتی وجود داشت، ولی با نگاه خوش بین به آینده فعالیت کانون ها، می توان آینده خوبی را متصور باشیم که این کار یک سری شروط دارد که بخشی به ستاد برمی گردد و بخشی نیز به ستادهای استانی و نوع نگاه استان برمی گردد و اینکه دید مثبت به این سامانه و عملکرد کانون ها وجود داشته باشد.

 

دولت آبادی یادآور شد: اگر با نگاه مثبت به کار بیاندیشیم و از همین ابتدا کانون ها را با مباحث آموزشی همراه کنیم، این برنامه ها باعث توانمندی کانون ها شده و می توان نگاه های راهبردی و نظارتی را در ادامه کار داشته باشیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما در طرح ملی «ایران قوی» نسبت به سال های گذشته فعالیت های بهتر انجام داد و نگاه ویژه تری به این طرح داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 646 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند که در هشت شهرستان 30 رابط کانونی مشخص شده تا در طرح ملی «ایران قوی» با ستاد استانی همکاری داشته باشند.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه استان در بحث ایران قوی رتبه 10 کشوری و در زمینه ساماندهی کانون ها رتبه سوم کشوری را کسب کرد، ادامه داد: انتظار می رود تا پایان طرح ملی «ایران قوی» استان بتواند رتبه بهتری را کسب کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تعامل و بحث انگیزشی کانون ها تاکید کرد و گفت: باید جهت تشویق کانون ها بحث های حمایتی را از کانون ها داشته باشیم تا کانون ها با برنامه ها همراهی داشته باشند.

پایان پیام/ 82