برگزاری یادواره شهدا هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

برگزاری یادواره شهدا هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹
ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری همراه با یادبود سردار دلها و یادواره شهدای محله رهجرد برگزار شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری همراه با یادبود سردار دلها و یادواره شهدای محله رهجرد برگزار شد.
 



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت بیان کرد: این یادواره با همکاری و مشارکت هیئت امنای مسجد، پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران و بچه های مسجدی عضو کانون برگزار شد.
 



وی با اشاره به ویژه برنامه های یادواره شهدای محله رهجرد، بیان کرد: گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت مسجدالرسول در این مراسم حضور یافته و سرودی بسیار زیبا در وصف سردار دلها اجرا کردند.




 یونس زاده ابراز کرد: همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه نقاشی سردار دلها که به مناسبت اولین سالگرد شهادت این سردار شهید برگزار شده بود، با اهدای جوایزی تجلیل شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز در بخش جنبی این یادواره با همت بچه های مسجدی کانون و بسیج، قبرستان بقیع و کوچه های بنی هاشم به صورت نمادین درست شد تا از این طریق بتوانیم بخشی از مظلومیت های حضرت زهرا (س) را به تصویر بکشیم.




وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت آن حضرت، برپایی ایستگاه صلواتی بود که در همین راستا ۱۵۰ بسته فرهنگی و ۲۰۰ عدد ماسک رایگان در بین عزاداران توزیع شد.



یونس زاده اضافه کرد: از سایر برنامه های مناسبتی این روز، برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و ختم صلوات بود که به همین منظور با مشارکت بانوان مسجدی ۸ ختم قرآن کریم انجام شده و ثواب تلاوت آیات نور به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) هدیه شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های سالروز شهادت بی بی دو عالم با هدف بزرگداشت این بانوی بزرگوار و نیز معرفی شخصیت والای آن حضرت و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه برگزار شد.

پایان پیام/ 586