خیز کانون های کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه های برتر طرح ملی «ایران قوی»

خیز کانون های کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه های برتر طرح ملی «ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: باید تلاش کنیم با یک حرکت رو به جلو و رو به رشد رتبه خوبی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (29 دی ماه) در وبینار مجازی که با حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور و رابطین طرح ملی «ایران قوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های رابطین و کانون های فرهنگی، اظهار کرد: 23 روز دیگر تا پایان طرح ملی «ایران قوی» در سطح کشور زمان باقی مانده، فعالیت های بسیاری در این طرح پیش بینی شده و رقابت بسیار جدی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رابطین کانون ها می توانند با تمرکز جدی و آموزش های لازم در حوزه کانون های زیرمجموعه خود این طرح را سرانجام مطلوب برسانند.

 

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ امتیازی در حوزه ساماندهی رتبه سوم و در مجموعه طرح ملی «ایران قوی» رتبه 10 کشوری را کسب کرد، ادامه داد: باید تلاش کنیم با یک حرکت رو به جلو و رو به رشد رتبه خوبی را برای استان کسب کنیم.

 

دولت آبادی ضمن تشکر دوباره از رابطین که در این مدت با تمام توان، حوصله و انگیزه در زمینه ثبت و توجیه مدیران کانون های هر شهرستان تلاش کردند، گفت: ما در طول مسیر طرح و پایان آن در زمینه توزیع منابع و تجهیزات در سطح استان اولویت را به رابطین فعال و کانون های فعال در طرح ایران قوی و کسانی که مشارکت جدی با ستاد کانون ها داشتند، قرار خواهیم داد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته های حمایتی در استان و کشور به این فعالان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ملی «ایران قوی» یک طرح رقابتی بوده و در همه شهرستان ها، استان و کشور باید تلاش کنیم تا فضای خوبی برای استان در سطح کشور و حمایت های لازم به واسطه طرح ملی ایران قوی فراهم شود.

پایان پیام/ 82