برنامه های کمیته مساجد باید بر امیدواری به آینده متمرکز باشد

برنامه های کمیته مساجد باید بر امیدواری به آینده متمرکز باشد

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹
دولت آبادی بر طراحی برنامه های دهه فجر متناسب با شرایط حقیقی و مجازی در شرایط کرونا تاکید کرد و گفت: برنامه های کمیته مساجد باید بر امیدواری به آینده متمرکز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» ظهر امروز (30 دی ماه) در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی اراده خداوند برای استقرار یک نظام الهی و مردمی بود که محقق شد.

 

مسئول کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با اراده ای الهی دست به یک انقلاب بزرگ زدند هم هم اکنون شاهد دستاوردهای آن در کشور و دنیا هستیم.

 

وی ضمن بیان اینکه نقش مساجد از قبل از اسلام تاکنون بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: مساجد از صدر اسلام تا هم اکنون پایگاه محوری در همه شئونات اسلامی و انقلابی بوده و هست.

 

دولت آبادی دهه فجر را یادآور رویدادهای بزرگ از ورود حضرت امام راحل (ره) تاکنون دانست و اضافه کرد: ضرورت دارد که برنامه هایی را برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر در استان داشته باشیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه، باید برنامه ها متناسب با فضای مجازی و در صورت امکان فضای حقیقی طراحی و اجرا شوند.

 

پایان پیام/ 82