پرداخت ۵۹۰ میلیون تومان وام به نیازمندان در همدلی۳۸ اهالی مسجد جامع نظام مافی

پرداخت ۵۹۰ میلیون تومان وام به نیازمندان در همدلی۳۸ اهالی مسجد جامع نظام مافی

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به استمرار طرح «همدلی» از سوی مسجد جامع نظام مافی، گفت: در همدلی ۳۸ اهالی این خانه خدا، ۵۹۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان اعطا می‌شود.

حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار کمک های مومنانه در مسجد جامع نظام مافی، اظهار کرد: در راستای حمایت هایی مسجد جامع نظام مافی از خانواده های محرومان و بر اساس طرح «همدلی37» قرار است، شب های پنجشنبه در مسجد غذای گرم طبخ و در میان نیازمندان توزیع شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی(واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) بیان کرد: بر اساس این طرح همدلی که تحت عنوان «همدلی ضیافت حسینی» نام گذاری و از آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفند 99 ادامه خواهد داشت و به طور میانگین بین 300 تا 400 نیازمند تحت پوشش مسجد غذای گرم توزیع می شود.

 

وی به طرح «همدلی 38» هم اشاره کرد و افزود: در این طرح همدلی قرا راست، وام قرض الحسنه به ارزش 590 میلیون تومان به نیازمندان اعطاء شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی همچنین در مورد طرح «همدلی 39» گفت: جهیزیه سه نوعروس در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) در قالب این طرح تامین می شود. ضمن اینکه مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح «همدلی 40» ۱۳۵ سبد کالا را میان خانواده های محروم توزیع می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح همدلی در توزیع سبد کالا، بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان فعالیت داشت. همچنین توزیع 25 هزار حواله قرص نان، ذبح55 گوسفند و توزیع گوشت گرم، آزادی زندانیان نیازمند بخش دیگری از خدماتی است که در راستای کمک به نیازمندان در قالب طرح همدلی انجام شده و قرار است تا پایان سال 44 طرح همدلی از سوی این مسجد اجرا شود.

 

حجت الاسلام حسین زاده تصریح کرد: علاقه مندانی که تمایل به مشارکت در طرح همدلی را دارند، می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997599141190 ارسال کنند.

 

یادآور می شود، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است.

 

پایان پیام/ 40