کانون «راه سرخ شهیدان» به عنوان رابط سرود استان زنجان معرفی شد

کانون «راه سرخ شهیدان» به عنوان رابط سرود استان زنجان معرفی شد

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹
کانون فرهنگی و هنری «راه سرخ شهیدان» مسجد غریبیه زنجان به عنوان رابط سرود استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، گروه های سرود بچه های مساجد کشور با هدف شناسایی استعدادهای هنری اعضای کانون های فرهنگی و هنری و اجرای سرود در مناسبت ها مختلف تشکیل شد.

 

در همین راستا در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز با حضور تعدادی از اساتید، شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد آغاز شد که پس از طی یک دوره آموزشی گروه های سرود در برخی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان شکل گرفت.

 

گروه های سرود تشکیل شده در مساجد سال گذشته در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرود انقلابی خمینی ای امام را در چند نقطه از شهر زنجان اجرا کردند.

 

یکی از گروه های سرود موفق در بین کانون های مساجد استان مربوط به گروه سرود مسجد غریبیه با عنوان گروه سرود «کریم آل طاها» در کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان است که به عنوان رابط سرود استان زنجان معرفی شده است.

 

این کانون با بیش از 50 عضو فعال در سال جاری در مسجد غریبیه زنجان تاسیس شده است و در طول این مدت نیز با تشکیل گروه تئاتر بچه های مسجد، فعالیت های هنری خود را بسط داده است.

 

این کانون در کنار برگزاری رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان با همکاری خیرین منطقه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه های فرهنگی و آموزشی مسجد را ادامه می دهند.

پایان پیام/ 693