توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون سیدالشهدای میرودپشت بابل

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون سیدالشهدای میرودپشت بابل

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۹
امامی رودی از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون سیدالشهدای میرودپشت بابل خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان در جهت لبیک به منویات رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و اجرای طرح ایران قوی تاکنون توزیع شد.

«محمد امامی رودی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بابل اظهار کرد: تلاش برای دستگیری از نیازمندان برنامه مهم و محوری کانون مساجد در مناسبت های مختلف است و اکنون هم در راستای توصیه های رهبری در راستای دیتگیری از نیازمندان در دوران کرونا اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل افزود: یکی از ویژگی های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همه ما انسان ها باید به آن در حد توان خود عمل کنیم، کمک به نیازمندان و مستمندان است و همین کار های نیک و خداپسندانه باعث خوشحالی دل این مومنین می‌ شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه معنوی در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، تا ضمن دستگیری از نیازمندان در راستالی نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی تلاش شود.

 

امامی رودی از توزیع 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون سیدالشهدای میرودپشت بابل خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان در جهت لبیک به منویات رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه تاکنون توزیع شد.

وی یادآورشد: ارزش ریالی 300 بسته معیشتی توزیع شده در بین افراد کم برخوردار میرودپشت بابل 280  میلیون ريال بوده است.

 

امامی رودی همچنین با اشاره به برنامه های ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، افزود: این کانون با همفکری اعضا و همراهی پایگاه بسیج برنامه منسجم و محوری 20 شب 20 مراسم را برای ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی تدارک دید.

وی تصریح کرد: مراسم 20 شب 20 مراسم را برای ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل و مسجد 14 معصوم روستای میرودپشت بابل  و با همکاری هیات جوانان منتظران المهدی (عج) برگزار شد.

پایان پیام/ 175