اهمیت پرداختن به فرهنگ کمتر از حوزه سلامت نیست/ایران قوی اتکا بر فعالیت جمعی دارد

اهمیت پرداختن به فرهنگ کمتر از حوزه سلامت نیست/ایران قوی اتکا بر فعالیت جمعی دارد

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۹
ریزانه با اشاره به اینکه پرداختن به مولفه فرهنگ کمتر از حوزه سلامت نیست، اظهار کرد: در این راستا طرح ملی ایران قوی با ابتنا بر فعالیت‌های جمعی حتی در دوره شیوع کرونا در عرصه فرهنگ حرکتی رو به جلو دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، نشست مجازی «جلال ریزانه»، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و معین منطقه هشت در طرح ملی ایران قوی، با مدیر و کارکنان فهمای هرمزگان با محوریت بررسی اجرای طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان 2 بهمن به صورت وبینار برگزار شد.

 

ریزانه در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ایام شیوع کروناویروس، گفت: توجه به مولفه فرهنگ در ایام اگر بیشتر از حوزه سلامت نباشد کمتر نیست و نقش مهمی در ایجاد روحیه امیدواری در جامعه دارد.

 

وی از طرح ملی ایران قوی به عنوان طرحی کارشناسی شده و موثر یاد کرده و خواستار هماهنگی و همراهی همه نیروها و کارکنان ستادی و استای فهما و همچنین مدیر و اعضای کانون های فرهنگی هنری در اجرای دقیق این طرح شد.

 

معین منطقه هشت در طرح ملی ایران قوی، در ادامه بر اهمیت کار تیمی در فعالیت های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ اشاره و اظهار کرد: همه کارکنان یک مجموعه در پیشبرد اهداف آن مجموعه نقشی ولو اندک اما راهبردی دارند و باید با تعامل با یکدیگر در رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی نیز به گونه ای طراحی شده که کار هر فرد بر روی کار دیگران اثرگذار است، افزود: همه کارکنان مجموعه ستاد مرکزی و استان ها وظیفه مهم و حساسی در اجرای طرح ملی ایران قوی برعهده دارند و باید تلاش کنند که به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنند.

 

ریزانه، اثربخشی در کارها را معطوف به دو عامل نیت و تلاش دانست و خاطرنشان کرد: این نشست به منظور هماهنگی بیشتر برای پیشبرد اهداف طرح ملی ایران قوی برگزار شد و بزودی نیز نشست حضوری با کارکنان ستاد هماهنگی استان هرمزگان برگزار می شود.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد فهما در استان هرمزگان گفت: انتظار مجموعه ستاد مرکز از استان هرمزگان بیش از پیش است و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید همت و تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

گفتنی است در ادامه حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و کارکنان این مجموعه ضمن بیان عملکرد ستاد استانی، مشکللات مرتبط با اجرای طرح ملی ایران قوی و همچنین راهکارهای رفع آن را ارائه کردند.

 

پایان پیام/ 40