توزیع ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت توسط کانون های مساجد در زنجان

توزیع ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت توسط کانون های مساجد در زنجان

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹
برای سومین بار متوالی ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت گرم توسط ۱۵ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و برای سومین بار متوالی 1200 کیلوگرم گوشت گرم توسط 15 باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که در استان مجری این طرح هستند، اقلام دیگر مورد نیاز خانوارها را با کمک خیرین تهیه کرده و در قالب بسته های کمک مومنانه توزیع می کنند.

 

پایان پیام/ 693