پرداخت هزینه های درمان تعدادی از بیماران سرطانی از سوی مسجد الزهرا(س)/ تجلیل از مادران شهدا در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

پرداخت هزینه های درمان تعدادی از بیماران سرطانی از سوی مسجد الزهرا(س)/ تجلیل از مادران شهدا در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام مهدویان با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی مسجد الزهرا(س) برای حمایت از نیازمندان گفت: پرداخت هزینه درمان تعدادی از بیماران سرطانی و توزیع سبد معیشتی میان ۸۲ خانواده نیازمند بخشی از این خدمات است.

حجت الاسلام «علی اکبر مهدویان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی مسجد الزهرا(س) برای حمایت از نیازمندان اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله ضدعفونی معابر و خیابان ها مورد توجه قرار گرفت و در چند نوبت به مغازه ها و کسب های محله موادضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی اهدا شده است.

 

امام جماعت مسجد الزهرا(س) واقع در شهرری بیان کرد: قبل از بحران کرونا 40 خانواده تحت پوشش مسجد بود و در طول سال در چند مرحله کمک رسانی به این افراد مورد توجه قرار گرفت، اما پس از شیوع این بیماری و به دلیل آنکه بسیاری از خانواده دچار آسیب های اقتصادی شدند، 82 خانواده را تحت پوشش مسجد قرار دادیم  و ضمن توزیع سبد ارزاق به این افراد کارت هدیه 300 هزار تومان به آنها اهدا شد. همچنین به همت خیرین هزینه های درمان تعدادی از بیماران سرطانی  که توان پرداخت هزینه ها را نداشتند، تقبل کردیم.

 

حجت الاسلام مهدویان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا سعی کردیم که در مناسبت های مذهبی مراسم ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار  شود، همچنین در اعیاد مذهبی با راه اندازی کاروان های شادی در محلات اقدام به برپایی جشن سرور نماییم و در ایام فاطمیه هم اقدام به راه اندازی نمادین تشیع حضرت زهرا(س) نمودیم و اطعام و غذای گرم میان اهالی محله توزیع شد.

 

امام جماعت مسجد الزهرا(س) به برنامه های سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) هم اشاره کرد و گفت: تلاش داریم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) مراسم جشنی ویژه خواهران و برادران در مسجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا  کنیم، ضمن اینکه مراسمی هم برای تجلیل از مادران و فعالان فرهنگی خواهر به همت مسجد برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40