كانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري ظرفيتي براي توسعه صنايع دستي هستند

كانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری ظرفیتی برای توسعه صنایع دستی هستند

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
جوادي‌گفت: حمايت از كانون‌هاي فرهنگي هنري توليدكننده صنايع دستي، موجب توسعه و ترويج هنرهاي سنتي، آشنايي و جذب جوانان و علاقمندان به رشته‌هاي مختلف صنايع دستي و ايجاد بستر مناسب براي اشتغال و كارآفريني مي شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور«مهرداد جوادی»گفت: صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری در کشور شناخته شده است و علاقمندان زیادی را نیز جذب خود کرده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تولید صنایع دستی در استان فرصت شغلی را برای علاقمندان فراهم کرده است افزود: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی موجب رونق بازار این کالا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری با برگزاری کلاس های آموزشی زمینه تولید صنایع دستی را فراهم کرده اند گفت: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در توسعه صنایع دستی بهره برد.

 

جوادی ابراز کرد: همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان می تواند هم به اشتغالزایی و هم به تولید بیشتر صنایع دستی کمک کند.

 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در استان فرصتی مناسب برای معرفی تولیدات صنایع دستی کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری است.

 

این مقام مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری را بازوی ادارات فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای اعضای کانونهای مساجد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از تولیدکنندگان این کالای ارزشمند حمایت می کند.

 

جوادی توسعه و ترویج هنرهای سنتی، آشنایی و جذب جوانان و علاقمندان به رشته‌های مختلف صنایع دستی و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و کارآفرینی را از اهداف حمایت از کانون های فرهنگی هنری تولیدکننده صنایع دستی برشمرد.

 

 

پایان پیام/