اجرای پویش «سفره های فاطمی» در مسجد جامع امام سجاد(ع)

اجرای پویش «سفره های فاطمی» در مسجد جامع امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹
پویش «سفره های فاطمی» در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) از سوی مسجد جامع امام سجاد(ع)راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) پویش «سفره های فاطمی» به همت مسجد جامع امام سجاد(ع) واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی راه اندازی شد.

 

بنابراین گزارش، این پویش در ادامه رزمایش همدلی و نهضت احسان این مسجد انجام خواهد شد و در همین راستا ۱۱۰ بسته ارزاق معیشتی که ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان است، تقدیم به خانواره های نیازمند آبرومند می شود.

 

خیرین برای مشارکت در این امر خداپسندانه وجوه همدلی خود را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۱۲۳۷ ارسال کنند.

 

مسجد جامع امام سجاد(ع) در سال ۸۰ در بلوار اشرفی اصفهانی بنا شد و از جمله مساجد فعالی است که در آن طیف ها و گروه های سنی مختلف حضور می یابند. برگزاری سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله برنامه های این مسجد است که سالیان سال مورد توجه بوده و است.

 

بنابراین گزارش، مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام سجاد(ع) 110 خانواده را تحت پوشش دارد که در طول سال چند نوبت به آنها کمک رسانی می شود، تهیه بسته های نوشت افزار، کیف و کفش و بسته های آموزشی برای دانش آموزان نیازمند بخشی از خدمات این مسجد بوده است، این مرکز نیکوکاری 70 دانش آموز و 30 دانشجوی نیازمند را تحت پوشش دارد، که از آنها حمایت می کند و در راستای نهضت تعاون و احسان قربانی هم در چند نوبت توزیع گوشت و سبد کالا بین مستضعفین و نیازمندان آبرومند انجام شد.

 

از ابتدای بحران کرونا تاکنون مسجد جامع امام سجاد(ع) در چند نوبت اقدام به ضدعفونی معابر و خیابان ها توسط فعالین مسجد کرد و تولید ماسک نیز توسط فعالین مسجد در دستور کار قرار گرفت. در زمینه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه هم در چندین مرحله بسته های معیشتی توسط خیرین تهیه و به خانواده های نیازمند کمک رسانی انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40