فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند تبلت اهدا کردند

فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند تبلت اهدا کردند

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند این روستا خریداری و اهدا شد.

«صاحبعلی معصومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند این روستا خریداری و اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای آموزش است.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خداپسندانه برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا است و امیدواریم بتوانیم به این رهنمودها عمل کنیم.

 

معصومی تاکید کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را در برابر همه مردم قرار داده است و آنهایی از این روزهای سخت بیرون خواهند آمد که با همدلی به همدیگر کمک کنند و از دست های ناتوان اقشار ضعیف بگیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک افزود: خیرین مشارکت بسیار خوبی در این اقدام خیرخواهانه داشتند و از همیاری آنها در این زمینه سپاسگزاریم.

 

با اهدا این تبلت تاکنون 6 کانون فرهنگی هنری روستایی و 4 کانون فرهنگی هنری شهری در استان اردبیل برای دانش آموزان نیازمند تبلت اهدا کرده اند.

پایان پیام/ 365