بچه مسجدی ها در تدارک برنامه های ولادت حضرت زهرا (س)

بچه مسجدی ها در تدارک برنامه های ولادت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: با همدلی و همراهی اعضای کانون در حال تدارک برای تزیین مسجد و محله متناسب با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بنابراین ویژه برنامه هایی با محوریت این ۲ مناسبت اجرا می شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در همین راستا با همدلی و همراهی اعضای کانون در حال تدارک برای تزیین مسجد و محله متناسب با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.



وی بیان کرد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در سالروز میلاد این بانوی بزرگوار، برگزاری جشن همراه با سخنرانی در باب سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.



جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این نیز قرار است بسته های شیرینی بسته بندی شده تهیه کرده و درب منازل نیازمندان تحویل دهیم تا در این ایام فرخنده کام آنها شیرین شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: بر پایی ایستگاه های صلواتی در محلات سطح شهر و پخش مولودی از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام است.



وی اظهار کرد: همچنین قرار است طرح ملی سه شنبه های تکریم را با تجلیل از مادر معظم شهیدان دستمرد اجرا کنیم.



جبالبارزی ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های سالروز ولادت حضرت زهرا (س) است که به همت بانوان مسجدی کانون اجرا شده و ثواب تلاوت آیات نور به ساحت مقدس آن بانوی بزرگوار هدیه می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: قصد داریم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه مجازی انقلاب ما انفجار نور بود را برگزار کنیم.




وی ابراز کرد: در همین راستا تعدادی سوال با محوریت انقلاب اسلامی طرح شده که از طریق گروه مجازی کانون منتشر می شوند و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ های صحیح خود را برای ما ارسال کرده و به قید قرعه از جوایز مسابقه انقلاب ما انفجار نور بود، بهره مند شوند.



جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، معرفی شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) و نیز آشنایی نوجوانان و جوانان با انقلاب اسلامی و اهداف آن است.

پایان پیام/ 586