عزم جدی بچه های مساجد استان زنجان برای مشارکت حداکثری در طرح ملی« ایران قوی»

عزم جدی بچه های مساجد استان زنجان برای مشارکت حداکثری در طرح ملی« ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از عزم جدی بچه های مساجد استان زنجان در ثبت اطلاعات و برنامه های طرح ملی ایران قوی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی به منظور رقابت سالم بین کانون های مساجد کشور و جریان سازی گفتمان ایران قوی در گام دو انقلاب اسلامی در حال اجراست.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان اینکه 22 بهمن ماه امسال آخرین فرصت شرکت کانون های مساجد در این طرح است، ادامه داد: در این طرح، کانون های مساجد فعالیت های خود را در رواق های دوازده گانه شامل کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های شرکت کننده در اجرای طرح ایران قوی، براساس امتیاز کسب شده مورد داوری قرار می گیرند، افزود: برگزیدگان این طرح ملی 18 اسفند ماه برابر با سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانو ن های مساجد معرفی می شوند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در استان زنجان 381 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد، گفت: بچه های مساجد استان زنجان با عزم جدی اطلاعات و فعالیت های خود را برای کسب امتیاز بالاتر بارگذاری می کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح ملی ایران قوی در کنار ایجاد رقابت سالم در بین کانون ها، موجب شناسایی استعدادها و تبادل تجربیات در بین کانون ها می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از اهداء کتاب به ارزش ۶۰۰ هزار تومان به ۲۰ کانون فرهنگی و هنری برتر استان و سه رابط برتر طرح ایران قوی، علاوه بر جوایز ملی و استانی خبر داد.

 

پایان پیام/ 73