تجلیل از مادران شهدا در سالروز وفات ام البنین (س)

تجلیل از مادران شهدا در سالروز وفات ام البنین (س)

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹
رضا صدیقی مهنی گفت: هم زمان با سالروز وفات ام البنین (س) مادر بزرگوار قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، از مادران ۲ شهید تجلیل شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز وفات ام البنین (س) مادر بزرگوار قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، از مادران ۲ شهید تجلیل شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در همین راستا با حضور در منزل شهیدان ارژنگ نیا و عبدالعلی سدید رودانی از مادران این شهدا تجلیل شد.



وی بیان کرد: یکی از مادران برجسته تاریخ ام البنین (س) است که زندگی ایشان مملو از عشق به ولایت و امامت بوده و فرزندی دلیر، شجاع و ولایتمدار همچون حضرت عباس (ع) را در دامان خود پرورش داده و تربیت کرده است.



صدیقی مهنی اظهار کرد: روز وفات این بانوی بزرگوار، فرصتی شد تا از مادرانی که به ندای رهبر و پیشوای خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و در دوران انقلاب و دفاع مقدس فرزندان برومند خود را برای فداکاری و جانثاری راهی جبهه ها کردند، تجلیل کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ابراز کرد: مادران شهدا پس از شهادت فرزندان برومند خود، با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت فقیه همواره در خط مقدم دفاع از اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.




وی تاکید کرد: از این مادران می توان درس وفاداری و فداکاری آموخت و آنها از بهترین الگوها برای برای دختران و مادران هستند که قرار است فرزندانی را در دامان خود پرورش دهند.



صدیقی مهنی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با هدف تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و نخبگان مسجدی در حال اجرا است و این مراسم نیز در تداوم اجرای این طرح برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد همواره قدردان فداکاری مادران شهدا بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

پایان پیام/ 586