اجرای ۱۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

اجرای ۱۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
هاشمی از اجرای ۱۰ عنوان برنامه به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در دهه فجر خبر داد و گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است که باید زمینه‌ساز حضور و مشارکت هرچه بیشتر نسل جوان در برنامه‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شویم.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: مساجد میدان دار برنامه های انقلابی و مناسبتی در طول سال هستند و اکنون هم در دهه فجر برنامه های مناسبی در این راستا اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(ع) بهشهر افزود: مساجد تنها مکانی برای عبادت خداوند و اقامه نماز و دعا نیست و پایگاه‌ بزرگی است که فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در آن شکل و رونق می گیرد و این مساله در دوران کرونا نشان داده شد.

 

وی تصریح کرد: نیروهای جهادی، انقلابی، مبارز، فعّال در عرصه‌های فرهنگی از مساجد تربیت می شوند و همین تربیت مسجدی موجب شد تا در دوران کرونا این سنگر را حفظ و برای کمک به همنوعان تلاش شود.

 

هاشمی از اجرای 10 عنوان برنامه به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در دهه فجر خبر داد و گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است که  باید زمینه‌ساز حضور و مشارکت هرچه بیشتر نسل جوان در برنامه‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شویم.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر یادآور شد: اهدای دسته گل و بسته های بهداشتی به عابرین و خودروها در سطح محله، برگزاری جشن خیابانی، پخش نوای انقلابی از گلدسته مسجد در طول دهه فجر قبل از اذان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، توزیع کمک های مومنانه، نورافشانی در شب 22 بهمن ماه و پخش تکبیر و برگزاری جشن های خیابانی و خودرویی از جمله برنامه های این دهه در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر است.

پایان پیام/ 175