اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان

اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام ولایتی گفت: طرح مردمی «حرکت» با هدف ایجاد نشاط معنوی و معرفتی در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان کلید خورد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان و مدیر کانون مقاومت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اجرای طرح بزرگ«حرکت» هدف از این طرح را به جریان انداختن نشاط معنوی و معرفتی در کوچه پس کوچه های زنجان دانست و گفت: در این طرح نوجوانان وجوانان به همراه امام محله برای ساختن یک خاطره زیبا و انجام کار خیر در قالب طرح حرکت" حرکت می کنند.

 

حجت الاسلام ولایتی این طرح را حرکت و جریان افتادن نسیم رحمت و معرفت معرفی کرد و گفت: در این حرکت بسیار زیبا، که نوجوانان و جوانان فعال فرهنگی همراهمون هستند کارهای از جنس ارادت به ارزش ها و زنده نگه داشتن ارزش ها دنبال می شود.

ولایتی از جمله مصادیق این طرح را سرزدن به خانواده شهدا، مساجد، امامزاده، جوانان و نوجوانان، منزل بیماران، خانواده های شاخص ارزشی، سالخوردگان تنها، افراد بدون فرزند و...عنوان کرد.

 

حجت الاسلام ولایتی از آثار بارز این طرح فاخر را به جریان افتادن روح زندگی و ایثار در محلات شهر عنوان کرد و گفت: با این طرح هم حال دل مجریان وهمراهان هم مخاطبان خوب و خوش می شود و گاها مردم با این حرکت همراه می شوند و انشاالله به لطف الهی  این طرح با اجرای سرود و اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات همدلی و ایثار ،خانواده و ارزشها همراه خواهد بود.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان ادامه داد: ما به عنوان سربازان ولایت هرگز از خدمت به مردم و اعتلای فرهنگ والای ایران اسلامی خسته نمی شویم و چیزی که ما در برنامه ها و طرح های مختلف می بینیم عشق و ارادت و علاقه مردم به فرهنگ والای انقلاب اسلامی خیلی بالاست منتها باید این فرهنگ اصیل را با هنر اجرایی کرد.

 

حجت الاسلام ولایتی در پایان گفت: از عشق و حرکت آرمانی جوانان و نوجوانان انقلابی جان تازه می گیریم و ما هم کنار این عزیزان روح مان جلا می دهیم.

پایان پیام/ 73