کانون‌هاي مساجد استان فارس با آذين‌بندي مساجد به استقبال ايام الله دهه فجر رفتند

کانون‌های مساجد استان فارس با آذین‌بندی مساجد به استقبال ایام الله دهه فجر رفتند

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام اميدي با اشاره به استقبال کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از ايام الله دهه مبارک فجر،گفت: برنامه ها با آذين بندي مساجد، معابر اطراف و فضاسازي محيطي آغاز مي شود.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز 11 بهمن در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر کانون های فرهگی هنری مساجد استان فارس گفت: بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان فارس برنامه هایی را برای بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنند که برنامه ها با آذین بندی مساجد و معابر آغاز می شود.


وی با تاکید بر اینکه سعی شده است که برنامه ها با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر در فضای مجازی دنبال شود، افزود: مساجد همواره محل و خاستگاه جوشش های مردمی بوده و امروز نیز پایگاه مهمی برای معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی در دوران پیروزی و پس از آن است.


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا و پیشکسوتان انقلاب همواره در صدر برنامه ها قرار دارد، گفت: این برنامه در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» و در قالب برنامه «سه شنبه های تکریم» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.


 حجت الاسلام امیدی افزود: تبلیغات فضای مجازی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر صورت می گیرد لیکن در مساجدی که نماز جماعت برگزار می شود، سخنرانی بین الصلاتین با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار شود.


وی یادآور شد: با توجه به اهمیت فضا سازی محیطی و ایجاد شور مردمی پخش سرودهای انقلابی از ماذنه های مسجد در برخی کانون های مساجد همراه با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی انجام خواهد شد.