اسقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از دهه مبارک فجر

اسقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از اسقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برنامه ها با آذین بندی مساجد و معابر آغاز می شود و سعی شده است که بیشتر در فضای مجازی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز (شنبه 11 بهمن) در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر کانون های فرهگی هنری مساجد، گفت: مساجد همواره محل و خاستگاه جوشش های مردمی بوده و امروز نیز پایگاه مهمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران پیروزی و پس از آن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان فارس برنامه هایی را برای بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنند، خاطرنشان کرد: برنامه ها با آذین بندی مساجد و معابر آغاز می شود و سعی شده است که بیشتر در فضای مجازی دنبال شود.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا تاکید می شود که برنامه ها بیشتر در فضای مجازی برگزار شود و تبلیغات در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گیرد لیکن در مساجدی که نماز جماعت برگزار می شود، سخنرانی بین الصلاتین با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین گفت: با توجه به اهمیت فضا سازی محیطی و ایجاد شور مردمی پخش سرودهای انقلابی از ماذنه های مسجد در برخی کانون های مساجد همراه با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی انجام خواهد شد.

وی از برگزاری دیدار با خانواده های شهدا و پیشکسوتان انقلاب خبر داد و گفت: این برنامه در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» و در قالب برنامه «سه شنبه های تکریم» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/ 130