برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
شفیعی از برگزاری مسابقه نقاشی تحت عنوان «شکوفه های انقلاب» در ایام الله دهه فجر توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی در میان اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» مسابقه نقاشی « شکوفه های انقلاب» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین و ترویج دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با مخاطبان کودک و نوجوان می توانند در این عرصه اقداماتی ارزنده با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی هنری داشته باشند.

شفیعی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، خاطر نشان کرد: نقاشی های مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر، روشی خلاقانه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با حوادث سال 57 و چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی است تا یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتند، بهتر در ذهن کودکان و نوجوانان باقی بماند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون هدف از مسابقه نقاشی را در راستای گسترش نشاط اجتماعی، ایجاد خلاقیت، کشف و شکوفایی استعدادها و خلق آثار هنری ماندگار دانست و تاکید کرد: با برگزاری این مسابقه زمینه انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید فراهم و موجب تداوم آرمان های انقلاب در بین نسل چهارم خواهد شد.

شفیعی با اشاره به ضوابط شرکت در مسابقه نقاشی «شکوفه های انقلاب» کانون، افزود: استفاده از تمام تکنیک های نقاشی در تولید آثار مانند آکریلیک، آبرنگ، مداد رنگی یا جوهر بلامانع بوده و حداکثر ۲ نقاشی از هر عضو کانون قابل دریافت و نمایش است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 22 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به پنج نفر از نقاشی ‌های برگزیده هدایایی اهدا می ‌شود.

پایان پیام/ 130