اعلام برنامه های دهه فجر کانون «شهید سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز

اعلام برنامه های دهه فجر کانون «شهید سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی با اشاره به برنامه دهه فجر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز، گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، با اشاره به برنامه دهه فجر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا، نشست ائمه جماعت منطقه یک در مسجد «الرجاء» و برگزاری نشست های بصیرتی، در مورد دهه فجر و انقلاب از جمله این برنامه هاست.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز اضافه کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد و در ادامه با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های دهه فجر توسط این کانون فضا سازی مسجد، مسابقه تنیس روی میز و مسابقه دوستانه فوتسال، مسابقه پیامکی در مورد بهترین کلام و جمله در مورد انقلاب و دهه فجر، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا می توان برشمرد.

معاون تبلیغ حوزه «منصوریه» با اشاره به اینکه این برنامه ها در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، اضافه کرد:‌ هدف این برنامه ها، انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان بوده و دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و تکریم امت همیشه در صحنه است.
 

پایان پیام/ 130