تدارک مسجد مقدس جمکران برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

تدارک مسجد مقدس جمکران برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ویژه برنامه «به لطف مادر»، برگزاری مسابقات «غنچه‌های انقلاب» و «جوانه‌های انقلاب» ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به تقارن زمانی دهه فجر امسال با ایام ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، میعاد منتظران همنوا با سایر اعتاب مقدسه ایران برنامه جشن و سرور را تدارک دیده است.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا سه شنبه، 14 بهمن ماه و در شب میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه «به لطف مادر» به پاس شکرگذاری نعمت انقلاب و برآوردن دست توسل به ساحت حضرت زهرا(س) برای رفع فتنه ها و بیماری کرونا از ملت، برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری سخنران و حاج امیر اهوازی ذاکر اهل بیت(ع)، مداح این جشن فاطمی(س) است که به صورت مجازی و حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: قرائت دعای پرفیض توسل از دیگر بخش های این ویژه برنامه است. علاوه بر این، مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه تلویزیونی با محوریت قرآن و دهه فجر را نیز در شام میلاد حضرت صدیقه(س) روی آنتن می برد. همچنین تقدیر از تنی چند از بانوان خادم مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام پرنور و سرور انجام می شود.

 

حجت الاسلام حسین آبادی درباره دیگر برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: برگزاری مسابقه «غنچه های انقلاب» ویژه گروه سنی 5 تا 9 سال و مسابقه «جوانه های انقلاب» ویژه گروه سنی 9 تا 14 با محوریت بازخوانی فردی یا گروهی سرودهای انقلاب و تزئین منازل و ارسال تصویر آن به نشانی @Jamkaran_ir ازجمله این برنامه ها است.

 

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقات تا پایان بهمن ماه است و به 22 اثر برتر این مسابقات جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شعار «#من انقلابی‌ام»، برگزاری مراسم های پرفیض «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار» و اجرای ویژه برنامه یوم الله 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میعاد منتظران تدارک دیده شده است.

پایان پیام/ 9