سروده‌های انقلابی از ماذنه های مساجد گیلان طنین انداز شد

سروده‌های انقلابی از ماذنه های مساجد گیلان طنین انداز شد

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از پخش سروده‌‌های انقلابی همزمان با سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن از ماذنه‌های مساجد گیلان خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک آغاز چهل و دومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مساجد را پایگاه شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: مساجد همواره در برنامه‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی پیشقدم بوده و این برنامه‌ها با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به آذین‌بندی و نصب پرچم در مساجد و محیط پیرامون آن از اجرای برنامه‌ها با رویکرد امیدآفرینی خبرداد و بیان کرد: در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن سروده‌های انقلابی از ماذنه‌های مساجد گیلان پخش شد.

 

وی همچنین از توزیع هزار و۶۰۰ بست گوشت بین کانون‌های مساجد گیلان خبرداد و اظهارکرد: سومین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت قربانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر از امروز آغاز شد.

 

رضوانی‌نژاد ادمه داد: زنان سرپرست خانوار عضو کانون‌های مساجد و مراکز حمایتی در اولویت توزیع این بسته‌ها با همکاری کانون خیریه حضرت خدیجه(س) قم هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در قالب طرح ملی ایران قوی و بر اساس رواق‌های دوازده‌گانه نور، دانش، کتاب، همدلی، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی، فن آوری برگزار می‌شود افزود: تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات از رویکردهای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان عطرافشانی مزار مطهر با حضور اعضای کانون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد و عنوان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر در قالب طرح تلاوت نور در فضای مجازی نیز امروز به همت کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

 

وی تجلیل از خانواده شهدا و هنرمندان انقلابی در مسجد، مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد شهید مطهری به‌صورت مجازی و اجرای برنامه خاطره‌گویی توسط راویان حاضر و تاثیرگذار در دوران انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که از امروز آغاز شده و در طول دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/ 84