۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد

۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد و این کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان نکا و کانون امام علی(ع) و در آستانه دهه فجر اجرایی شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر و انجام این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: توزیع بسته های لوازم التحریر شامل خودکار، کیف، دفتر و مداد و ملزومات مدرسه و تحصیل بود که با حضور امام جمعه نکا و مسئولان در بین بچه های کار منطقه مهرگان نکا توزیع شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت خداپسندانه بتوانیم از خدمات فرهنگی این دانش آموزان برای حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد تقدیر و قدردانی کرده و آنان را به سمت این امور فرهنگی سوق دهیم.

چادرنشین گفت: 50 بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد و این کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان نکا و کانون امام علی(ع) و در آستانه دهه فجر اجرایی شد.

وی  یادآور شد: بسته کیف و لوازم التحریر همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی هم در بین دانش آموزان نیازمند کوی مهرگان نکا توزیع شده بود.

 

پایان پیام/ 175