مسجد منشا اصلی همه تحولات در کشور است

مسجد منشا اصلی همه تحولات در کشور است

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا بچه های مسجدی فعالیت های زیادی نشان دادند و شور و هیجان در میان بچه مسجدی ها شکل گرفت، گفت: مسجد منشا اصلی همه تحولات در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجمدجواد محمودی»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس که به میزبانی این ستاد برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه قدم خیری است که در راستای مسجد شکل می گیرد و باید پیرامون «گام دوم» برنامه ریزی در سطح مساجد شکل گیرد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: «بسیج متولد مسجد است و نباید اجازه داد ارتباط آن با مسجد قطع شود»، تاکید کرد: مسجد منشا اصلی همه تحولات در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب، پس از انقلاب، زمان جنگ و زمان بازسازی کشور نقش مسجد بی بدیل بوده است، تاکید کرد: در ایام شیوع کرونا بچه های مسجدی فعالیت های زیادی نشان دادند و شور و هیجان در میان بچه مسجدی ها شکل گرفت.

حجت الاسلام محمودی با یادآوری این مطلب که مجموعه بسیج در هر بخشی که بتواند کمک رسانی می کند، اضافه کرد: بیش از چهار هزار پایگاه در مساجد استان وجود دارد اما هم افزایی و هم فکری کانون و پایگاه بسیج می تواند به رشد و تعالی محل کمک کند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مشکلات را هم با رایزنی و حل و فصل می توانیم بر طرف کنیم، افزود: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی، تنها از طریق مسجد و جایگاه مسجد در اسلام است.

پایان پیام/ 130