مسجد یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود

مسجد یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس که به میزبانی این ستاد برگزار شد، گفت: مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه از سابق در محیط مسجد افراد حاضر در این مکان مقدس، شاهد تعامل جدی بین کانون و پایگاه بودند، مگر عده کمی که ارتباط با ما یا بسیج دارند، تاکید کرد: امروز تفاهم نامه رسمی تری امضا می شود.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه برای اینست که یک تعامل بین پایگاه و بسیج شکل گیرد، اظهار کرد: فاصله بین پایگاه و کانون های مساجد وجود ندارد و بر اساس فرمایش رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) که پیرامون ارتباط پایگاه و کانون ها فرمودند، حرکت ها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که اعتقاد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اینست که خود را خادم فعالیت های مساجد می دانند، تاکید کرد: کمتر اداره ای افتخار این را دارد که پیرامون مسجد فعالیت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطالب اگر اختلاف بین کانون و پایگاه وجود داشته باشد، ستاد هماهنگی نظر بسیج را لحاظ می کند چرا که سپاه و بسیج رکن اصلی انقلاب است، افزود: از آن سوی دیگر، بسیج هم همواره به کانون های مساجد، لطف و محبت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 1400 کانون در مساجد کل استان فارس وجود دارد و در گوشه گوشه استان این فعالیت وجود دارد، اظهار کرد: برای ارتقا سطح فرهنگی هر محله با یک دست واحد به همراه بسیج فعالیت خواهیم کرد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه در این ایام باعث همکاری دوچندان بسیج و کانون شود، افزود: تا بتوانیم به مسجد تراز انقلاب برسیم که مد نظر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بهره مند شویم.

پایان پیام/ 130