تجلیل از مادران شهدا/ هم‌خوانی سوره فجر توسط بچه های کانون

تجلیل از مادران شهدا/ هم‌خوانی سوره فجر توسط بچه های کانون

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
فلاح گفت: با هدف معرفی مادران نمونه و الگوپذیری دختران جوان از مادران شهدا، از دو مادر شهید محله دارسازی رشت تجلیل می‌شود.

«ایران فلاح» با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) دارسازی رشت در ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: ویژه برنامه ایام الله فجر و جشن میلاد دخت نبی رسول اکرم (ص) و میلاد معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در مسجد اقا سیدحسن دارسازی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) دارسازی رشت با بیان اینکه این جشن به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: با هدف معرفی مادران نمونه و الگوپذیری دختران جوان از مادران شهدا، در این مراسم از دو مادر شهید روستا تجلیل می‌شود.

 

وی همچنین از همخوانی سوره مبارکه فجر در کانون خبرداد و بیان داشت: این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» رواق نور اجرا می‌شود.

 

فلاح ادامه داد: برگزاری نشست خاطره‌گویی انقلاب و واکاوی وقایع انقلاب اسلامی با حضور جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ از دیگر برنامه‌های این کانون است.

 

وی تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و کودکان دارای اسامی فاطمه، زهرا و روح الله را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهارداشت: جشن روز مادر با هدف تجلیل از مادران نمونه عضو کانون سه شنبه(۱۵بهمن) و جشن پیروزی انقلاب یک‌شنبه(۱۹بهمن) به همت کانون فاطمه الزهرا(س) در مسجد و بقعه مبارکه آقاسیدحسن دارسازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84