جلسه تبیین طرح «ایران قوی» در گچساران برگزار شد

جلسه تبیین طرح «ایران قوی» در گچساران برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
جلسه تبیین و تقویت طرح «ایران قوی» با حضور امام جمعه و فعالان مساجد گچساران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۱۳ بهمن) جلسه تبیین و تقویت طرح «ایران قوی» با حضور امام جمعه، فعالان و مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد گچساران و همچنین مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و شهرستان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، انقلاب اسلامی ایران را تبلور اراده خداوند برای حاکمیت یک حکمت الهی و مردمی دانست که  مردم با تکیه بر آرمان ها و ارزش های خود و رهبری حضرت امام خمینی (ره) آنرا محقق کردند.

 

«علیرضا دولت آبادی» با اشاره به نقش تمدن ساز مساجد و امامان جماعت، اظهار کرد: مساجد قرارگاه مهم تمدن سازی و امامان جماعت، فعالان و مدیران کانون های فرهنگی مساجد از مهمترین عناصر این گام مهم در انقلاب اسلامی هستند و باید در این راه همت مضاعف داشته باشند.

 

وی در ادامه با تشریح طرح ملی «ایران قوی» و «سامانه بچه های مسجد»، این طرح را فرصتی بی نظیر برای معرفی ظرفیت های بچه های مسجد عنوان کرد و از همه اصحاب مسجد خواست تا با هم افزایی ارکان مسجد، زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در مسجد فراهم کنند و از ظرفیت طرح ملی ایران قوی برای شکوفایی استعدادهایشان بهرمند شوند.

 

 

 

پایان پیام/ 630