توزیع ۲۵۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان بلاد شاپور

توزیع ۲۵۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان بلاد شاپور

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
به مناسب فرا رسیدن دهه فجر و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک های مومنانه، ۲۵۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهر دهدشت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر کیانی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این راستا نیز گام های ارزشمندی برداشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری سماء مسجد امام حسن مجتبی (ع) دهدشت گفت: به مناسب فرا رسیدن دهه فجر و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، ۲۵۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهر دهدشت توزیع شد.

 

کیانی ادامه داد: این دوازدهمین مرحله کمک مومنانه است که این مسجد اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین اقشار بی بضاعت کرده است.

 

وی با تقدیر از همه خیرین، یادآور شد: این کمک‌ ها با محوریت مساجد و با شناسایی خیرین صورت پذیرفت و از ابتدای اجرای طرح تاکنون، بیش از هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی با شناسایی خیرین بزرگوار در شهرستان کهگیلویه توزیع شد.

 

این فعال فرهنگی گفت: خیرین از زمان شیوع کرونا تاکنون در کنار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بوده و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده‌اند و همچنان این کمک‌ ها ادامه خواهد داشت.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پایان پیام/ 82