برنامه قرآنی «فجر فاطمی» در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

برنامه قرآنی «فجر فاطمی» در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: برنامه قرآنی «فجر فاطمی» با محوریت تلاوت سوره فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور برادران و خواهران در مسجد عباسیه به همت فعالان این کانون برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه قرآنی «فجر فاطمی» با محوریت تلاوت سوره فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور برادران و خواهران در مسجد عباسیه به همت فعالان این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف تبیین اهداف آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و آگاهی بخشی به نسل جوان از توطئه ها و دسیسه های دشمنان در قبال انقلاب اسلامی است.

 

وی اعلام داشت: امروز نیز نسل جوان با شور و خروش در صحنه های انقلاب حضور دارند و حرکت عظیم ملت ایران در سال 57 را پشتیبانی می کنند.

 

شیرپور ادامه داد: این برنامه انقلابی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: این انقلاب مولد اسلام و قرآن کریم است و چنین برنامه های قرآنی می تواند انس نوجوانان و جوانان را با این کتاب آسمانی بیشتر کند.

 

شیرپور عنوان کرد: فعالان این کانون طی ماه های اخیر فعالیت های چشمگیری در مشارکت برای طرح ملی «ایران قوی» داشته اند و تلاش کرده ایم که بازتاب مناسبی از برنامه های کانون در سامانه بچه های مسجد داشته باشیم.

پایان پیام/ 365