تربیت نیروی سازمان یافته برای انقلاب جهانی در مساجد محقق می شود

تربیت نیروی سازمان یافته برای انقلاب جهانی در مساجد محقق می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
به گفته براتی، فعالیت های ستاد کانون های مساجد کشور با هدف انتقال مفاهیم دینی، جذب و نگه‌داشت جوانان و نوجوانان در مساجد و مبارزه با تهاجم فرهنگی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور در جریان سفر خود به استان زنجان در دیدار با کارکنان ستاد فهمای زنجان ضمن عرض خداقوت به همکاران استانی از تدوین طرح فهمای 2 برای سال آینده خبر داد و گفت: اعضای شورای معاونین با هدف بررسی  مشکلات اجرایی طرح فهمای یک، ایران قوی و شنیدن نقطه نظرات کارشناسان به سفرهای استانی می پردازند.

 

حسین براتی با بیان اینکه 22 بهمن ماه امسال آخرین مهلت طرح ایران قوی است، ادامه داد: تلاش می شود تا پایان امسال از کانون های فرهنگی  هنری  برتر در طرح ملی ایران قوی که شناسایی و معرفی خواهند شد به نحو شایسته ای تقدیر  شود.

 

وی ادامه داد: رویکرد و سیاست هایی که در ستاد کانون های مساجد کشور تدوین، اجرا و پیگیری می شود اهدافی همچون انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی، جذب حداکثری و نگهداشت جوانان و نوجوانان در مساجد و مبارزه با تهاجم فرهنگی و رشد و تربیت دینی و جوانان را دنبال می کند.

 

به گفته براتی، دست اندرکاران و کارشناسان  استانی این اهداف و برنامه ها در ستاد مساجد نیز باید با عمل به وظایف خود و نقشی که برای آنان تعریف شده است؛ ستاد را در دستیابی به این رسالت همراهی کنند.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور، ماحصل این اقدامات و فعالیت ها را حضور جوانان و نوجوانان در مساجد عنوان کرد و گفت: هدف نهایی ما تربیت سرباز برای حضرت ولیعصر(عج) و انقلاب جهانی حضرت است.

 

وی با یادآوری سخنانی از امام راحل و مقام معظم رهبری که فرموده اند: انقلاب ما به انقلاب صاحب الامر(عج) متصل خواهد شد، تصریح کرد: تربیت نیروی سازمان یافته برای انقلاب جهانی در مساجد محقق می شود.

 

این مقام مسئول ضمن اشاره به برخی کاستی ها و محدودیت ها در حمایت از کانون های مساجد کشور  یادآور شد: با توجه به اعتباری که در بودجه 1400 برای کانون های مساجد پیش بینی شده است که ان شاءالله محقق هم شود ،  شاهد اتفاقات خوبی در بحث حمایت از کانون های مساجد خواهیم بود.

 

براتی در ادامه به فعال بودن بخش مشورتی ستاد با استان ها اشاره کرد و گفت:  بخشی از وظایف استانها که علی القاعده در اموراستانهاست در دل  دبیرخانه  شوای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور  فعالیت می کند و از نظرات و پیشنهادات استان ها در راستای بهبود و تقویت طرح فهما استقبال می کند.

پایان پیام/ 73