برگزاری مسابقه پیامکی دهه فجر به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز

برگزاری مسابقه پیامکی دهه فجر به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: مسابقه پیامکی ویژه دانش آموزان با موضوع بهترین جمله و کلام در مورد دهه فجر و انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مسابقه پیامکی ویژه دانش آموزان با موضوع بهترین جمله و کلام در مورد دهه فجر و انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، افزود: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می بایست بهترین جمله و کلام خود را در مورد انقلاب و دهه فجر حداکثر در 2 خط نوشته و به شماره 09178545909 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار از 12 بهمن تا 21 بهمن ماه مشخص شده است، افزود: هدف از تشکیل این مسابقه عهد و پیمان مجدد با آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداست که همه مردم باید بکوشند که دهه فجر امسال با باشکوه تر انجام شود گرچه که امسال به خاطر بیماری کرونا شرایط موجود برای راهپیمایی وجود ندارد ولی می توانیم در هر منزلی یک پرچم زده شود و با این رویه شادی خود را نشان دهیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز تاکید کرد: با شروع دهه فجر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» به اجرای فضاسازی و آذین بندی به مناسبت این دهه پرداخت.
 

پایان پیام/ 130