۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود

۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: ۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود تا ما هم سهمی در تبیین اهداف انقلاب داشته و دین مان را ادا کنیم.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و هر ساله به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود که بیشتر برنامه های امسال به صورت مجازی و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ستاد کروناست.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکیدات پرهیز از تجمعات، برنامه ها متفاوت با سال های گذشته برگزار می شود به طوری که گردهمایی ها محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

 

چادرنشین گفت: 15 برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود تا ما هم سهمی در تبیین اهداف انقلاب داشته و دین مان را ادا کنیم.

 

وی تصریح کرد: آذین بندی محله و مسجد و کانون، توزیع لوازم التحریر، کمک های مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تکریم از فعالان مسجدی، دیدار با امام جمعه نکا، معرفی کتاب ها ی امام خمینی(ره)، برپایی سخنرانی مجازی و جلسات روشنگری، برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات ورزشی، توزیع ماسک و تست کرونا و.. از برنامه های دهه فجر در کانون امام علی(ع) نکاست.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با توجه به شرایط کرونایی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می کند.

 

چادرنشین تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مردان و زنان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی است و لذا طرح تکریم از خانواده شهدا هم با قوت و رعایت دستور العمل های بهداشتی سناد کرونا برگزار می شود.

پایان پیام/ 175