توزیع ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز بین اقشار آسیب پذیر گچساران

توزیع ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز بین اقشار آسیب پذیر گچساران

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
رجبی از توزیع ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز با مشارکت خیریه حضرت خدیجه (س) قم (برنامه تلویزیونی سمت خدا) و ستاد کانون های مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) بین نیازمندان و زنان بد سرپرست گچساران خبر داد.

«محمد جان رجبی» امروز چهارشنبه (۱۵ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز در قالب ۲۵۵ بسته با مشارکت خیریه حضرت خدیجه (س) قم (برنامه تلویزیونی سمت خدا) و ستاد کانون های  مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) بین نیازمندان و زنان بد سرپرست و بی سر پرست گچساران و روستاهای اطراف توسط کانون فرهنگی، هنری باقرالعلوم توزیع شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری باقرالعلوم مسجد امام حسین (ع) گچساران، تصریح کرد: کار شناسایی اقشار آسیب پذیر و نیازمندان، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و رابطین تعدادی از کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان انجام شده که این ۲۵۵ بسته گوشت بین نیازمندان جامعه هدف در شهرستان گچساران توزیع شده است.

 

 

وی با بیان اینکه این چهارمین مرحله از توزیع گوشت گرم است که توسط کانون باقرالعلوم انجام می شود، اظهار کرد: این کمک های مستمر هر چند ناچیز، سهم بسیار ویژه ای در سبک کردن مشکلات عدیده ای که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، دارد.

 

 

رجبی در پایان از مشارکت هر چه بیشتر خیرین در جهت تهیه مایحتاج اولیه زندگی همنوعان و همشهریان آسیب پذیر خود که در ایام شیوع کرونا به این کمک ها هر چند کم محتاج هستند؛ استقبال کرد و خواهان همکاری آنان در زمینه کمک های معیشتی به نیازمندان شد.

 


 

پایان پیام/ 630