جشن بزرگ میلاد کوثر و انقلاب در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد

جشن بزرگ میلاد کوثر و انقلاب در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
به همت اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان، مراسم جشن میلاد کوثر و جشن انقلاب با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای و جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بچه های مسجد امام حسین(ع) ، مراسم جشن انقلاب را با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام فتحی و مولودی خوانی مهدی ژاله خواه برگزار کردند.

جشن میلاد کوثر ویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز همزمان با جشن انقلاب در این مسجد دایر شد و گروه جهادی مسجد و پایگاه خواهران طاهره تدارکات لازم برای این جشن را آماده کردند.

 

همچنین همزمان با میلاد بانوی آب و آئینه حضرت فاطمه «س» کاروان خودرویی 2 سرویس جهیزیه جهت اهدا به زوج های جوان با حفظ کرامت و عزت نفس به حرکت درآمد.

جهیزیه آماده شده برای این زوجین شامل تهیه و آماده سازی سرویس چینی، بخاری گازی، جارو برقی،  میز اتو و....بود که از به همت اصحاب مسجد و با همکاری خیرین انجام شد.

 

در مراسم جشن میلاد بانوی آب و آئینه حضرت فاطمه زهرا(س)خادمین آستان قدس رضوی حاضر شده و مراسم را با پرچم مقدس و متبرک آستان قدس رضوی، مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ را متبرک کردند.

این ویژه برنامه با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید حججی و هیئت عاشقان ولایت برگزار شد.

 

پایان پیام/ 73