تقدیر رئیس ستاد فهما از خدمات علمی آیت‌الله محمدی ری شهری

تقدیر رئیس ستاد فهما از خدمات علمی آیت‌الله محمدی ری شهری

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی ضمن تقدیر از خدمات علمی آیت‌الله محمدی ری شهری، ‌تاکید کرد: تکریم شخصیت‌های ارزشمندی که عمر خود را وقف نشر معارف نورانی اسلام ناب محمدی و اهل بیت عصمت و طهارت نموده‌اند به واقع تکریم مقام علم،اخلاق و معنویت است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از خدمات علمی حضرت آیت الله محمدی ری شهری دامت برکاته، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسین(ع) تقدیر کرد.

 

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَيُبَشِّرَ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا حَسَنًا؛ و مومنان را که کارهای شایسته بکنند، بشارت می دهد که برای ایشان پاداشی نیکوست. (کهف۲) 

 

حضرت آیت الله محمدی ری شهری دامت برکاته

سلام علیکم

تکریم شخصیت های ارزشمندی که عمر خود را وقف نشر معارف نورانی اسلام ناب محمدی و اهل بیت عصمت و طهارت نموده اند به واقع تکریم مقام علم،اخلاق و معنویت است.

شخصیت هایی که دنیای مادی نه تنها آنان را از به یادگار گذاردن آثار ماندگار غافل نکرده بلکه لحظه لحظه عمر شریف خود را در مسیر ترویج مکتب نورانی آل الله به خدمت گرفته اند.

خدمات پنجاه ساله حضرتعالی که سرشار از تالیفات گرانبهای علمی و همچنین خدمت به زائرین بیت الله الحرام به همراه تولیت مضجع نورانی سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بوده را می توان از مصادیق باقیات صالحات و صدقه جاریه ای دانست که به فضل خداوند متعال آیندگان از چشمه سراسر فیض آن بیش از پیش بهره مند خواهند شد.

بدین اعتبار وبه تبعیت از فرمایش ارزشمند مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علیه السلام که فرمودند:"مَن وقَّرَ عالمِاً فقد وَقَّرَ رَبَّه کسی که عالمی را گرامی بدارد و تعظیم نماید، پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است"بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از اعضای گرانقدر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ستاد بزرگداشت دهه کرامت از خدمات ارزشمند علمی،معنوی و اجرایی حضرتعالی در طول پنجاه سال گذشته تقدیر و تشکر نمایم.

توفیقات روزافزون و دوام صحت و عافیت را از محضر خداوند متعال برای جنابعالی خواستارم.

حبیب رضا ارزانی

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور

و مسئول ستاد بزرگداشت دهه کرامت

 

 

پایان پیام/ 9