اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد

اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
لائینی گفت: ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد برگزار می شود تا در راستای تبیین و ترویج این ایام تلاش شود.

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: دهه فجر امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکا افزود: تلاش داریم تا در این ایام و همزمانی با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، برنامه‌های کانون مسجد توسعه یافته و دربرگیرنده تمام خانوارهای پیرامون مسجد باشد و دستگیری از نیازمندان با قوت اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 5 عنوان برنامه در دستور کار است، خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در تقویت برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب بسیار مهم است.

 

لائینی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از جانبازان و کمک به نیازمندان از جمله برنامه های این ایام به همت کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکاست.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم تا شور و نشاط اجتماعی در دهه فجر و ایام میلاد حضرت زهرا(س) در جامعه ایجاد شود و همگان با زندگی فاطمی آشنا شوند و همزمانی جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه(س) باید گامی برای ترویج فرهنگ اسلامی در بین آحاد جامعه باشد.

پایان پیام/ 175