آغاز مسابقات فوتبال جام «شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با ایام الله دهه فجر به همت کانون «محبین خاتم الانبیاء (ص)» شیراز

آغاز مسابقات فوتبال جام «شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با ایام الله دهه فجر به همت کانون «محبین خاتم الانبیاء (ص)» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
زارعی از آغاز مسابقات فوتبال جام «شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از ۱۶ بهمن آغاز خواهد شد و به همت کانون «محبین خاتم الانبیاء (ص)» شیراز برگزار شده است.

«علیرضا زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره «شهید حاج قاسم سلیمانی» مسابقات فوتبال در رده سنی 17 سال با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و کانون «محبین خاتم الانبیاء (ص)» مسجد «خاتم الانبیاء (ص)» شیراز برنامه ریزی شد.

رابط کانون «محبین خاتم الانبیاء (ص)» شیراز با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت 16 تیم از 16 بهمن آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: این تیم ها از محله ها و مراکز فرهنگی شیراز و حومه شرکت کرده اند که 13 بهمن قرعه کشی انجام شده و طبق آن مسابقات انجام خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام «شهید حاج قاسم سلیمانی» افزود: مسابقات از 16 بهمن ماه در زمین چمن فوتبال بوستان رضوی آغاز می شود و در برگزاری مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا، پروتکل های بهداشتی درنظر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، گفت: در پایان مسابقات سه تیم برتر و تیم اخلاق معرفی و طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/ 130