ظرفیت شبکه رابطین فهما در سال۱۴۰۰ به بلوغ مطلوب خود می‌رسد/ اعضای فعال کانون‌ها تقدیر می‌شوند

ظرفیت شبکه رابطین فهما در سال۱۴۰۰ به بلوغ مطلوب خود می‌رسد/ اعضای فعال کانون‌ها تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
طاهریان با بیان اینکه ظرفیت شبکه رابطین فهما در سال۱۴۰۰ به بلوغ مطلوب خود می‌رسد، گفت: اعضاء و فعالان کانونی که مشارکت حداکثری در جشنواره‌ها، مسابقات، طرح‌ها و ... دارند تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جلسه مجازی رابطین شهرستان های ستاد فهما با موضوع «بررسی وضعیت شهرستان ها در طرح ملی ایران قوی» صبح امروز (پنجشنبه، ۱۶ بهمن ماه) برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، «مرتضی طاهریان» در این نشست مجازی با بیان اینکه نتیجه تلاش امروز بچه های کانون های مساجد و شبکه رابطین را در سال آینده خواهیم دید، گفت: نتایج بخش مهم اتفاقات مربوط به طرح ملی ایران قوی در سال۱۴۰۰ قابل مشاهده است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در چندین مرحله مورد حمایت مالی قرار گرفتند و این حمایت ها به جهت امتیازاتی بوده است که کانون های مساجد سال گذشته کسب کردند.

 

وی با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات و گزارش عملکرد کانون ها در سامانه بچه های مسجد در عین صحت و دقت، خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هر قدر فعالیت های بیشتری داشته باشند، به طور قطع سرانه بیشتری جذب خواهند کرد.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما در ادامه با بیان اینکه ظرفیت شبکه رابطین فهما در سال۱۴۰۰ به بلوغ مطلوب خود می رسد، گفت: امسال اولین سالی بود که ماموریت های بیشتری برای شبکه رابطین فهما تعریف کردیم و کانون هایی که توانایی داشتند با ما همراه شدند و ظرفیت هایشان را نشان دادند و به همین جهت ما امسال در طرح ملی ایران قوی از شبکه رابطین برتر و فعال نیز تقدیر می کنیم.

 

وی ادامه داد: در تقدیر از شبکه های برتر این گونه نیست که ما تنها از رابط فعال تقدیر به عمل آوریم بلکه پیش بینی کرده ایم که اعضای شبکه و کانون هایی که در آن شبکه قرار دارند و امتیازشان از میانگین مدنظر بالاتر باشد، به سرانه اولیه آنها نیز افزوده شود.

 

طاهریان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین، امسال در نظر داریم از اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد که بیشترین فعالیت ها را داشته اند و در دوره های آموزشی، مسابقات، جشنواره ها، گروه های سرود و برنامه های مختلف مشارکت داشته اند نیز تقدیر کنیم.

پایان پیام/ 40