مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» شیراز به عنوان دبیر و مسئول هیئت داوران جشنواره قرآنی فجر منصوب شد

مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» شیراز به عنوان دبیر و مسئول هیئت داوران جشنواره قرآنی فجر منصوب شد

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
طی حکمی از سوی «صابر سهرابی»، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، «عطااله امیدواری»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» مسجد «آقاباباخان» شیراز به عنوان دبیر برگزاری و رئیس هیئت داوران مسابقات قرآنی فجر منصوب شد.

«عطااله امیدواری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طی حکمی از سوی «صابر سهرابی»، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اینجانب به عنوان فعال قرآنی و مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» مسجد «آقاباباخان» شیراز به عنوان دبیر برگزاری و رئیس هیئت داوران مسابقات قرآنی فجر منصوب شدم.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش»  مسجد «آقاباباخان» شیراز افزود: مسابقات قرآنی «والفجر» اولین جشنواره دهه‌ مبارک فجر در استان فارس و ویژه برادران در گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال است که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود که امسال اولین دوره خود را آغاز می‌ کند.

این فعال قرآنی اظهار کرد: امسال، این رقابت ها در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و ترجمه خوانی آیات با محوریت سوره مبارکه فجر برنامه ریزی شده است که در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود، «عطااله امیدواری»، از چهره های مطرح قرآنی کشور است که دبیری اجرایی و داوری چندین دوره از مسابقات ملّی، تلاوت قرآن در محضر رهبر معظم انقلاب و همچنین قاری اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عربستان سعودی و برخی کشورهای اروپایی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/ 130