برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
شفیعی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» در قالب طرح «سه شنبه های تکریم» از خانواده شهید «برزو قاسمی» دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کردند.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: آرامش و اقتدار ایران اسلامی مدیون حماسه ‌های شهدا و گذشت و فداکاری خانواده این عزیزان بوده و امروز تکریم و سرکشی از خانواده های معظم شهدا وظیفه همه ماست.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال اخیر به اسوه و الگوی تمامی کشورهای آزادی‌ خواه جهان تبدیل شده و روز به روز بر نفوذ ایران اسلامی و روحیه مقاومت و ایستادگی کشورها در مقابل زورگویان افزوده می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه یکی از مهم ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس، امنیت و آسایش امروز کشور است، افزود: دفاع مقدس در واقع یک دانشگاه تمام عیار است و امروز همه مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از این دانشگاه درس بگیرند.

وی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» در قالب طرح «سه شنبه های تکریم» از خانواده شهید «برزو قاسمی» دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اجرای مستمر طرح سه شنبه های تکریم خاطرنشان کرد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای طرح ملی «ایران قوی» طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم و تجلیل چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

خاطر نشان می شود، شهید «برزو قاسمی» در تاریخ 15 اسفندماه 65 در عملیات «کربلای 5» در منطقه عملیاتی «شلمچه» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

پایان پیام/ 130