مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افق و منشور فکری برای جامعه و جوانان ترسیم کردند

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افق و منشور فکری برای جامعه و جوانان ترسیم کردند

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
براتی با بیان اینکه در بحبوحه های تبلیغاتی و هیجان های کاذب اجتماعی و توطئه‌ های دشمنان علیه نظام، مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را با درایت و اندیشه تدوین و افق و منشور فکری برای جامعه و جوانان انقلاب ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند «حسین براتی» امروز (پنج شنبه ۱۶ بهمن) در نشست دوره آموزشی شرح بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی کار تشکیلاتی در مجموعه های فرهنگی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند که در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: امروز همه ما بر سر سفره انفلاب هستیم و هر کدام از ما باید سهم خود را برای رشد و جذب نوجوانان و جوانان ادا کنیم.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما با بیان اینکه باید هدف نهایی همه ما اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب موعود باشد افزود: اگر هر کدام از ما که وظیفه کار فرهنگی را بر عهده داریم بخواهیم نتیجه فعالیت، کارها و اجتماعات فرهنگی مذهبی خود را زودتر و بهتر مشاهده کنیم و از زحمت جمعی که در مسجد و کانون انجام می شود لذت ببریم طبیعتا یکی از اموراتی که می تواند این ارزش را نمایان کند، کار تشکیلاتی و فعالیت های هدفمند و سازمان یافته است.

 

وی ضمن تقدیر از مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند بیان کرد: برگزاری چنین دوره آموزشی ابتکار بسیار خوب و ارزشمندی است و ما هر میزان در این حوزه کار کنیم و وقت بگذاریم بی شک ثمره آن را در فعالیت های جاری و ساری مسجد بهتر خواهیم دید.

 

براتی انطباق دانسته ها و معلومات جاری و ساری با مسائل علمی و دقیق فنی را یکی از ضرورت ها خواند و تاکید کرد: این دوره آموزشی می خواهد ما را به آن هدف و غایت نائل کند تا هر چه بهتر دانسته های خود را به روز رسانی کنیم و بدانیم چه اقداماتی برای جذب و آموزش اعضا داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: قطعا پس از اتمام این دوره یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی و جدی شرکت کنندگان استمرار این دوره های آموزشی خواهد بود که می تواند نقطه تفاوت و امتیاز آن در منطقه باشد.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما خطاب به مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند عنوان کرد: این کاری که آغاز کردید حتما باید ادامه دار باشد، البته با برکت خواهد بود و جای تحسین نیز دارد و به این حسن ابتکار خداقوت می گویم.

 

وی به انتخاب موضوعات این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: در بحبوحه های تبلیغاتی و هیجان های کاذب اجتماعی و جریان سازی ها و توطئه‌ های دشمنان علیه نظام، مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین کردند که حاکی از اندیشه و درایت ایشان است.

 

براتی تصریح کرد: رهبر انقلاب با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای افق و منشور فکری دست به قلم شدند و در همان بحبوحه ایشان این بیانیه را با قلم خود خطاب به جوانان افاضه کردند و مجموعه آنچه در قلب و ذهن و فکر نورانی و منور داشتند را بر روی کاغذ آوردند.

 

وی به انتشار بیش از 50 بار کلمه جوان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه چندین بار کلمه فن آوری را به کار بردند و در بحبوحه هایی دشمن خیالاتی را در سر می پروراند چنین فرمایشات و بیانیه ای را بیان کردند که اهل فن و آنهایی که دغدغه مسائل انقلاب را داشتند دیدند که چه افق فکری در این بیانیه پیش بینی و تبیین شده است.

 

براتی در پایان یاد آور شد: امیدوارم همه شرکت کنندگان از محتویات علمی و آموزشی این دوره بهره مند شوند و این جلسات ذخیره ای برای آخرت ما باشد.

 

پایان پیام/ 660