جشن«فجر فاطمی» به همت کانون امام علی(ع) ساری برگزار شد

جشن«فجر فاطمی» به همت کانون امام علی(ع) ساری برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
نیرین گفت: جشن «فجر فاطمی» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با محوریت جشن سه سالگی خیریه ۱۱۰ و به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری برگزار شد.

« محمدعلی نیرین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: همزمان با خجسته میلاد کوثر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در آستانه طلوع چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهرستان ساری با همکاری صمیمانه پایگاه های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید «عباسعلی نیرین» برنامه‌هایی را به اجرا درآورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه برگزاری برنامه «فجر فاطمی» که مصادف با سومین سال فعالیت خیریه ۱۱۰ برگزار شد از جمله این برنامه‌هاست، یادآورشد: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه به رفع مشکلات نیازمندان بپردازد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه که با تلاوت قرآن کریم و مولودی خوانی در مدح حضرت زهرای مرضیه(س) آغاز شد و علاوه بر پخش کلیپ مناسبتی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای سه ساله این خیریه بیان شد.

 

نیرین به تجلیل از مادران والامقام شهیدغواص «محمد صادق معلمی» و شهید مدافع حرم«محمود رادمهر» به مناسبت روز مادر اشاره کرد و گفت: همچنین جمعی از رابطین این خیریه با اهدای هدایایی به رسم یادبود مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی توزیع 50بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز به ارزش20میلیون تومان هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا را از جمله فعالیت های این خیریه برشمرد و افزود: به همت خیریه 110 و اعضا کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) ۱۵۰ تخته پتو به ارزش ۸۰ میلیون ریال و ۱۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان وجه نقد و انواع مختلف وسایل مورد نیاز زندگی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

 

نیرین با بیان اینکه 120 بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل مرغ، برنج،ماکارونی،رب گوجه،قند، چای،تخم مرغ،نخود و لوبیا، پنیر و گوشت قرمز به ارزش 40میلیون تومان در ایام ورود 5شهید مدافع حرم به میهن، به یاد شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمود رادمهر، محمد بلباسی و حسن رجایی فر توزیع شده است، ادامه داد:120 بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته بین 450تا500هزار تومان به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، چله شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده و ایام فاطمیه بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی به فعالیت این خیریه و فعالان مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) ساری برای تهیه لوازم التحریر و تبلت دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت های این خیریه و کانون فرهنگی هنری با محوریت بیت شریف شهید جانباز عباسعلی نیرین انجام می شود.

پایان پیام/ 286