تکریم ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان

تکریم ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک و فرخنده فجر یوم الله ۲۲ بهمن و میلاد حضرت زهرا(س) از ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان تکریم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یاوداره شهدای انقلاب و شهدای بمباران سعدی شمالی و یادواره ۴۱ شهید زن استان زنجان همراه با تجلیل از ۱۳ مادر شهید به مناسبت روز مادر از سوی هیت امنا و خیرین مسجد سعدی شمالی زنجان برگزار شد.

 

سرهنگ بازرگانی به عنوان سخنران و سعید حیدری به عنوان مولودی خوان در مراسم حضور داشتند همچنین این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسولان بنیاد شهید و همکاری صدا و سیمای استان زنجان، خانوادهای محترم شهدای منطقه سعدی شمالی و خانواه های مدافعان حریم برگزار شد.

یادواره 41 شهید زنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حورا و حوزه مقاومت شهیده سیاری شهرستان زنجان برگزار شد.

 

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر اصحاب مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان با خانواده شهدا دیدار و از مادران و همسران شهدا تجلیل کردند.

نشست عقیدتی وسیاسی با موضوع دهه فجر و میلاد کوثر و گرامیداشت مقام مادر، الگو پذیری از مادران شهدا و با سخنرانی آقای هادی نژاد در دیدار ی در منزل سردار شهید منصور سودی انجام شد.

 

در این دیدار از مادر شهید بهرام اجاقی و همسر شهید عبدلله امیر فضلی و مادر شهید منصور سودی با هدیه ی ناچیز تجلیل شد و ادامه  مراسم با  ذکر مصیبتی توسط مداح به پایان رسید.

پایان پیام/ 693