اجرای بیش از ۱۲۰۰ برنامه توسط کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۱۲۰۰ برنامه توسط کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: به مناسبت دهه فجر، بیش از هزار و ۲۰۰ برنامه در قالب ۲۰ عنوان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (18 بهمن) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این دهه، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بر حسب وظیفه در ایم الله دهه فجر برنامه های مختلفی را در دستور کار خود داشتند که بخشی از آنها برگزار شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کانون های از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان فعالیت هایی را انجام داده و می دهند، گفت: 12 بهمن ماه جاری حدود هزار و 500 بسته گوشت قرمز بین زنان بی سرپرست خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر، بیش از هزار و 200 برنامه در قالب 20 عنوان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

دولت آبادی سرکشی از خانواده شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، برگزاری محافل مختلف قرآنی، جشن های مردمی و آذین بندی مساجد محلات، مشارکت در جشنواره سرود «آوای چکاوک» و میزبانی از سوگواره ملی «ایل» را از جمله این برنامه ها دانست.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برگزاری وبینارهای مجازی با موضوع دهه فجر، دیدار با ائمه جمعه و مدیران کانون ها در شهرستان ها، حمایت مادی از کانون های برتر و اجرای سرود خیابانی در روز 22 بهمن در شهرهای یاسوج و گچساران از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر در استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به جهت تقویت وجهه کانون ها، قرارگاه جهادی امام حسین (ع) در کنار کانون های فرهنگی و هنری قرار دارد و از آنها حمایت می کند.

دولت آبادی معرفی زنان نابارور را از جمله فعالیت های قرارگاه دانست و گفت: در مرحله نخست 317 زوج انتخاب شدند که کمک مالی و وام بدون سود به آنها تعلق می گیرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به تفاهم نامه ستاد کانون های مساجد استان با موسسه ملی مرهم اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم نامه افرادی که در زمینه سر و صورت و سوختگی دچار مشکل هستند، معرفی و حمایت می شوند.

پایان پیام/ 82