حمايت امام جمعه شيروان از اقدامات کانون‌هاي مساجد و طرح ملي «ايران قوي»

حمایت امام جمعه شیروان از اقدامات کانون‌های مساجد و طرح ملی «ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
امام جمعه شيروان، طي برگزاري نشست هم‌انديشي با حضورمدير ستاد استان خراسان شمالي، از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد شيروان در راستاي اجرا و پيشبرد طرح ملي ايران قوي حمايت کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی «ایران قوی» با حضور حجت الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه شیروان، شب گذشته در مسجد امام سجاد (علیه السلام) شیروان همزمان یا ششمین شب از لیالی فجر در محل مسجد امام سجاد (علیه السلام) شیروان برگزار شد.

 

وی در این نشست با اشاره به نقش اثربخش فعالان کانون های مساجد در رونق بخشی به مسجد، اعلام کرد: تلاش می کنیم تا از فعالیت های این کانون ها در سطح شهرستان حمایت کنیم.

 

حجت الاسلام تکمیلی معرفی کانون های مساجد در شوراهای مختلف شهرستان را مورد توجه قرار داد و برای تبیین فعالیت های کانون ها، ثبت آن و ایجاد زمینه برای رشد و توسعه مساجد در سال آتی اعلام آمادگی کرد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در ادامه  با معرفی طرح ملی «ایران قوی»، گفت: فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد و ثبت اقدامات انجام شده کانون در  این سامانه انجام میگیرد و ارزیابی کانون بر اساس برنامه های ثبت شده در آن خواهد بود.

 

وی با اعلام حمایت از اقدامات  کانون های مساجد نیز گفت: به دلیل اینکه حمایت های معنوی و مادی از کانون ها بر اساس سامانه بچه های مسجد است و از این طریق برنامه ها رصد می شود، لازم است اقدامات به دقت در این پایگاه ثبت شود.

 

شیرازیان دریافت مجوز الکترونیک کانون را نیز ضروری و مهم خواند و از مدیران کانون ها خواست تا در این باره نیز موارد لازم را تکمیل و زمینه صدور مجوز کانون را فراهم کنند.

 

وی اضافه کرد: کانون ها تا 22 بهمن ماه جاری تفرصت دارند  فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.